نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم
سرخط خبرها

برنامه هفته آخر لیگ برتر فوتبال ایران+ جدول لیگ| تاج بر سر نویدکیا یا گل‌محمدی؟

  • کد خبر: ۷۵۸۸۱
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
برنامه هفته آخر لیگ برتر فوتبال ایران+ جدول لیگ| تاج بر سر نویدکیا یا گل‌محمدی؟
بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران فردا شب با برگزاری هشت دیدار به صورت همزمان به پایان می‌رسد و از بین تیم‌های سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران یکی قهرمان لیگ برتر خواهدشد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران، جام خلیج فارس فردا شب با برگزاری ۸ دیدار از ساعت ۲۱:۱۵ به پایان خواهدرسید و یکی از تیم‌های پرسپولیس یا سپاهان قهرمان رقابت‌ها خواهدشد.

پرسپولیس ۶۴ امتیازی در ورزشگاه شهدای شهر قدس میهمان پیکان و مهدی تارتار است، سپاهان ۶۲ امتیازی نیز در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال خواهدرفت.

پرسپولیس اگر برنده شود، پنجمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر را جشن خواهدگرفت. در صورتی که پرسپولیس مقابل پیکان با مساوی متوقف شود، اما سپاهان هم نتواند با اختلاف حداقل ۳ گل استقلال را شکست دهد، باز هم یحیی گل محمدی است که قهرمان لیگ خواهدشد.  

در صورت ثبت نتیجه‌ای جز حالات بالا، سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود.

ماشین‌سازی که سقوطش قطعی شده و در هفته‌های اخیر از رقبا بالای ۴ گل دریافت کرده، در آبادان میهمان صنعت نفت آبادان خواهدبود.

در بین مدعیان کسب سهمیه نیز، اما جنگ بالا گرفته است. گل گهر ۴۴ امتیازی بیش از بقیه مدعیان شانس دارد، شاگردان قلعه نویی اگر بتوانند در خانه نساجی را شکست دهند، به عنوان تیم چهارم لیگ برتر راهی آسیا خواهندشد.

فولاد نیز با ۴۳ امتیاز امیدوار است در مشهد پیروز شود تا در صورت توقف گل گهر به رتبه چهارم جدول دست یابد. تراکتور ۴۲ امتیازی نیز از شانسی اندک روی کاغذ برای رسیدن به رتبه چهارم برخوردار است.

البته نباید فراموش کنیم که فولاد و گل گهر در جمع ۴ تیم نهایی جام حذفی حضور دارند و در صورتی که گل گهر در لیگ برتر چهارم و فولاد در حذفی قهرمان شود، این شاگردان جواد نکونام خواهندبود که راهی آسیا می‌شوند.

در انتهای جدول نیز به جز ماشین که سقوطش قطعی شده، نبردی خونین بین ذوب آهن و سایپا به راه است. سایپا برای بقا نیاز دارد که در هفته پایانی مقابل تراکتور در تبریز پیروز شود. ذوب نیز که مثل سایپا ۲۶ امتیاز دارد، باید برای بقا مس رفسنجان را شکست دهد.

جدول لیگ برتر فوتبال

برنامه هفته آخر لیگ برتر فوتبال ایران+ جدول لیگ| نویدکیا یا گل‌محمدی؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->